Totalul afișărilor de pagină

vineri, 1 iulie 2011

crisahey

Despre prietenie se pot povesti multe  lucruri, adevarate,inventate,copiate sau inspirate din realitatile adiacente noua dar macar pentru o data in viata am simtit cu totii ca pentru o clipa ne putem gandi cu drag la o persoana care a insemnat sau inca mai inseamna mai mult decat tot universul inconjurator.Putini sunt insa fericitii care sa pastreze acele franturi de clipe pentru toata viata,putini sunt cei care se privesc si stiu ce gandesc cei din fata lor,ce doresc ,ce simt,ce traiesc,care termina frazele pe care cel ce le este prieten le incepe,care continua glumele sau incep nerostitele pareri.Cand intalnim asa ceva cu siguranta suntem prea prosti pentru a le pastra sau pretui,prea egoisti sau nepasatori.Cu siguranta si eu am fost la fel si inca voi mai fi dar despre momentul septembrie 2007 nu pot afirma acest lucru.Am cunoscut atunci o persoana pe care cu siguranta Dumnezeu mi-a trimis-o cand eram 100% sigura ca "oamenii"sunt din ce in ce mai rari,cand credeam ca ,caracterele nu sunt punctul forte al societatii bolnave in care ma taram .M-am inselat si de atunci exista in viata mea si exist in viata acestei persoane dragi care imi este doar PRIETENA.E mai mult decat am sperat vreodata si mai mult decat am visat ca se paote intampla dar cand stiu ca oameni ca ea mai exista realizez ca nu e totul pierdut.ITI MULTUMESC CA EXISTI CRISA DRAGA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu