Totalul afișărilor de pagină

marți, 13 septembrie 2011

DESTIN

Sunt apatica de ceva vreme,si un pic isterica ,si un pic deprimata si un pic din de toate dar acum am inteles ca acest lucru e o reactie fireasca a corpului meu la starea de rau.Primesc mereu semnale cand ceva nu e in regula cu mine dar nu intotdeauna stiu sa le interpretez si pentru ca de vreo 5 luni nu ma mai simt bine in pielea mea am inceput sa-mi pun intrebari.Azi am aflat si raspunsuri sau poate doar informatiile de care aveam nevoie.Am facut un control de rutina pe care orice femeie ar trebui sa-l faca odata pe an si am aflat ca ceva nu e in regula cu mine ,ca in mine creste ceva inca nepericulos ,ca un anumit hormon a luat-o razna si ca trebuie sa-mi fac mai multe analize pentru a determina si cauza.Pana aflu insa rezultatele analizelor trebuie sa ma multumes cu ceea ce am aflat de pe net despre hormonul neprieten mie in ultimul timp si am aflat ca el e declansatorul starii de bine,de liniste si de fericire iar cand el nu se mai comporta firesc apar angoasele si raul.Nu sunt doar stresata sau poate sunt dar starea aceasta de rau care ma face sa fiu intr-un fel care mie nu-mi place ma debusoleaza ,ma ameteste ,imi taie elanul si imi estompeza initiativele .Poate ca biletul pentru dus nu e numai o dorinta e pana la urma si o necesitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu